lillafavoriten

17 November 2011

Publicerad 2011-11-17 11:06:59 i Allmänt

I veckan har barnens dagisfröknar fått sig lite gofika till sitt kaffe. :)
Som jag förövrigt undrar när dom hinner dricka...
Jag är så tacksam att jag kan lämna mina barn varje dag och sen
veta att dem har det bra!

Jag vet faktiskt att några av fröknarna brukar kika in på min sida ibland...
så om vi har tur kanske vi kan få omdömen av dem bland kommentarerna. :)

Detta är återigen cake-balls, fast denna gången med Oreos.


Cake-Balls
1 pkt Oreos
1 pkt philadelfiaost

200 g choklad

Gör så här:
Mixa kakorna i matberedare till fina smulor.
Blanda i osten. Rulla till små bollar. (Lite kladdigt.)

Ställ in i kylen 30 minuter.

Smält chokladen över vattenbad och doppa sen snabbt bollarna i chokladen.
Låt stelna, och förvara sedan svalt.



Ha det gott!
/Lena

Kommentarer

Postat av: Linda B

Publicerad 2011-11-17 19:09:25

Men du är ju så toppen!

Vad rart att du gav till fröknarna!

Så brukar jag också göra till Viktors fröknar, för dom är också värda det, och behöver det!

Man ska komma ihåg att tala om, och visa, uppskattning...det krävs så lite av en själv, men det ger så otroligt mycket för den som får höra det :)

KRAAAAAAAAM!

Postat av: dagisfröknarna

Publicerad 2011-11-21 12:47:06

Vilket go´fika...Jättegott! detta kan vi rekomendera,ganska lätta att göra och goda.

sen så ställer vi gärna upp som försökskaniner!!!

kramar från oss.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela