lillafavoriten

16 September 2011

Publicerad 2011-09-16 13:05:48 i Allmänt

Äntligen fredag! :)
Förvisso är jag ju fortfarande mamma"ledig", men det är ändå nåt
speciellt med fredagar.
Jag tänkte att Ni skulle få ett efterrätts-tips till lördagsmiddagen.
Detta är den godaste pajen som finns. Jag garanterar.
Man kan variera fyllningarna i oändlighet, men den som är min
absoluta favorit är den med blåbär- och citronskalsfyllning.
Den gör sig bäst med vanlijglass, men det funkar bra med grädde, eller
marsansås.
Jag gör egen vaniljglass, men den pratar vi om en annan gång! :)

Testa gärna, och berätta vad ni tyckte! Ni kommer inte att bli besvikna!
(inte gästerna heller, om Ni har sånna... )   ;)




Jag tycker det är jättekul med alla kommentarer som har kommit in!
Det är mycket positiva ord och det sporrar mig att fortsätta.

Ha en trevlig helg!
Själv ska jag spendera min helg i svampskogen i fjällen. :)


/L


www.recept.nu/1.../appeltantens_smuldegspajer

Kommentarer

Postat av: linda thelin

Publicerad 2011-09-16 15:44:26

du är så duktig å pysslig så man blir alldeles matt :)

Postat av: Lena

Publicerad 2011-09-16 15:53:10

Kommer att testa din paj i helgen, den ser god ut.

Postat av: Anna

Publicerad 2011-09-16 15:56:38

Gud vad du är duktig, är inne och kikar nästan varje dag. Kram på dig!

Postat av: Anneli!

Publicerad 2011-09-17 18:15:27

Jag måste nog också testa denna paj.. :) Den ser ju super god ut.. :) Och det är den garanterat när du bakat den.. :)

Postat av: Linda B

Publicerad 2011-09-17 20:56:25

Det här får bli fikat vi bjuder på imorgon när vi får hit några kompisar :)

Smaskigt! KRAM!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela