lillafavoriten

Tävling!

Publicerad 2012-04-15 21:34:40 i Allmänt

Skrev ju förra veckan om en tävling.
Jag har funderat så mycket om vad man kan tänkas ha för tävling som kan vara möjlig för alla att vinna. Även om man inte vill, eller kan baka. :)
Sen så ser jag det som en möjlighet att "lära känna" mina läsare lite bättre.

Så, helt enkelt tänker jag såhär.
Den som skriver bästa motiveringen till varför man vill vinna, den vinner. :)

Priset är en jättesöt Cupcake-hängare, som jag inte kunde lämna i affären! :)
Passar perfekt till kökshandduken.
På onsdag bestämmer jag en vinnare.

Så, jag säger lycka till! :)
/Lena


Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-04-15 21:48:16

Tävling vill man ju alltid vara med på, men någon bästa motivering kan jag inte komma med... Så jag får nog hoppa över den här gången... :/



Hastbullar i fjällen såg smarrigt ut... Min mormor brukade baka hastbullar men hon kallade dom för "Rökåtyppen"... :)



Blev det bra med nya bänkskivor?? Får vi se det här?? nyfniken



Kram*

Postat av: Anna

Publicerad 2012-04-16 08:09:41

Det skulle vara att jag helt enkelt inte har någonstans att hänga kökshandduken :) Kraaaam !

Postat av: Linda B

Publicerad 2012-04-16 16:03:21

Hehe...vilken bra tävling :)

Må bästa kvinna, eller man, vinna.

Annas motivering var ju klockren :)

Själv har jag tyvärr ingenstans att hänga hängaren...såååå i mitt fall får det bli en walk over...hmmm...säger man så :)

Lycka till att utse vinnaren!

KRAAAAM!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-04-16 16:27:58

Okej då!!



I köket i sommarstugan har jag gammal furupanel på väggarna så där skulle hängaren liva upp stämmningen ordentligt + att den kanske kan bidra till lite bakning också när jag är där...



Dina tjejer är verkligen urgulliga!!



Kram*

Postat av: Frida

Publicerad 2012-04-16 20:52:26

Att bränna pastan, och göra sojafärs, det var dagens pärs.

Det här med matlagning är inte min grej, jag är ju mer av en fotbollstjej. Med tanke på hur mycket jag tycker om att äta en kaka, så borde jag nog dagligen baka. Nä, några skills i köken kommer jag nog aldrig att få, därför är det tur att du har kunskap för oss två. För att förtjäna denna krok, bör man nog vara mer klok. Nåja, det är inget jag får hänga upp mig på, jag vet ju att du gillar mig ändå! :-)

Postat av: Maria Sundqvist

Publicerad 2012-04-17 15:17:17

Saknar också en krok att hänga kökshanduken på och det hoppas jag är en bra anledning att för vinna.

Postat av: helena

Publicerad 2012-04-17 15:21:21

Ja en kökshandukshängare skull int skada för min e bara en fönsterhake:)

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-04-17 16:24:59

Jag har ingen kökshandduk, men om jag skulle ha en sådan fin krok, så skulle jag bestämma mig för att införskaffa en!

:)

Postat av: Ing-Marie Lindgren

Publicerad 2012-04-17 20:15:38

Denna krok - så fantastiskt söt och underbar!

Jag kanske börjar baka som i forna dar?!

Inspirationen kommer nog om denna cupcake-krok jag får!

Jag skulle nog av glädje rentutav fälla en liten tår!



Vi håller förutom det på att flytta tillbaka till vårt andra hus igen, det som vi först köpte! Skulle verkligen inte vara helt fel, med nån ny attiralj till köket där!

Kram!

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-04-18 10:48:43

Det var en fantastiskt gullig krok, som jag har funderat och funderat på hur jag skulle kunna ge den vinnande motiveringen till, men inget klokt kommer ut från mitt huvud.. Får helt enkelt säga att den skulle passa perfekt i mitt kök som för tillfället saknar en krok att hänga handduken på.. Eller nu ljög jag, det finns en, men kroken är så ful att den sitter gömd bakom ett litet litet hörn.. :) Om jag vann denna så skulle den få en alldeles egen plats med en alldeles egen handduk, :) tror faktiskt att den skulle motivera mig till att baka lite mera.. :)



kraaam

Postat av: Susanne

Publicerad 2012-04-18 19:00:55

Med en så fin krok skulle jag sy nya matchande grytlappar och låta dem i stället för handduken göra kroken sällskap. Gärna jämte vedspisen som jag hoppas kommer att ingå i vårt hus den dag vi hittar ett!

Postat av: felicia - fotokobran

Publicerad 2012-04-18 20:27:58

har du något tips om vad jag kan ändra/förbättra på min design? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela