lillafavoriten

4 januari 2012

Publicerad 2012-01-04 18:10:13 i Allmänt

Detta enligt Fridas önskemål! :)

1 burk nutella smältes i kastrull.
Rör sedan ner Rice Krispies.
Det ska vara ganska mycket flingor.

Bred ut i en ugnsfast form. Om man vill snitsa till det så kan man smälta vit choklad och ringla över. Men det är egentligen helt onödigt ur smaksynpunkt! :)

Låt stelna och skär i små rutor. Jag brukar anvönda varm kniv. Förvara i frysen. Bäst att servera kalla, då de annars kan bli lite för mjuka.

På bilden syns även Ingers fantastiskt goda bondkakor som jag turligt nog fick mig en hel burk av! Måste hädanefter fylla den vackra burken med bondkakor varje jul.


Tjingeling!
/L

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-01-04 19:16:20

Sweeeeet! Detta ska provas så fort jag inhandlat det jag behöver! Kramar :D :D :D

Postat av: Linda B

Publicerad 2012-01-05 22:13:28

Säger bara TACK FRIDA :)

Dessa måste vi testa att göra snarast.

Ser ju sååå gott ut!

KRAAAAM!

Postat av: Ulrika Wikberg

Publicerad 2012-01-08 20:43:23

Åhh!! Så goda de ser ut!! Måste prova nån gång! :))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela