lillafavoriten

Cakeballs 24 januari 2012

Publicerad 2012-01-24 15:31:11 i Allmänt

Återigen har jag testat att göra cakeballs, denna gång med lakritssmak. Och lakrits kan aldrig vara fel! :)

Cakeballs
1 paket valfria kakor
1 paket philadelfiaost

Mixa kakorna till smulor, blanda i osten.
Låt svalna i kylen!
Rulla till bollar, låt sen stelna igen. Helst i frys.

Smält 200 g valfri choklad över vattenbad och doppa sen bollarna snabbt i den. Lägg upp på bakplåtspapper och låt svalna.
Dekorera om du vill.

Tjingeling!
/L

Kommentarer

Postat av: Linda B

Publicerad 2012-01-24 16:52:01

Semlor, cupcakes, cakeballs...ååååhhh...varför ska kilona sätta sig på fel ställe när man äter sånt här???

Gjorde det inte det skulle jag nog äta ihjäl mig :D

Du gör så fint och du är så bra!

KRAAAAM!

Postat av: Läna

Publicerad 2012-01-24 20:57:41

Linda, min fina Linda!

Jag är så glad att du alltid skriver några rader! Jag tror att jag tillägnar bloggen till Dig! :)



Kraam!

/L

Postat av: Linda B

Publicerad 2012-01-26 00:06:27

Sötis <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela