lillafavoriten

Candy cupcakes!

Publicerad 2012-05-31 16:23:49 i Allmänt

Ikväll är det avslutning med kören.
Jag fick uppdraget att ordna nåt till kaffet. Cupcakes fick det bli, enkelt och snabbt!

Receptet är Leilas standardrecept med citronskal/saft i. Det receptet hittar man på www.recept.nu

Frostingen gjorde jag däremot lite annorlunda.
Gjorde en halv sats med Leilas frosting.
Sen tog jag nutella och blandade.

Sen la jag karameller ovanpå som jag fått av min söta vän Anna.
Så, nu är det bara att hoppas på en lyckad avslutning ikväll! :)

/Lena

Kommentarer

Postat av: Linda B

Publicerad 2012-05-31 19:58:48

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu vad gott!!!!!!!!!

varför bor vi så långt ifrån varann?

Åh vad jag vill bli bjuden på fika hos dig :D

Kan vi göra om dessa godingar i sommar tro?

MUMS!!!

Kraaaaaaamis!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-05-31 21:45:18

Jag tror att jag ska gå med i kören bara för att få smaka på dina bakverk... :D



Önskar dej en trevlig helg!!



Kram*

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela