lillafavoriten

Julbak! :)

Publicerad 2012-12-01 20:05:42 i

Imorgon kan man passa på och köpa det jag bakar!
Imorgon är det julmarknad på torget i Arvidsjaur. Jag kommer att skänka en del julbak till Ryttarföreningen som jag är medlem i.
Det kommer att finnas mjuk pepparkaka, saffransskorpor och knapriga pepparkakor som man gräddar i en dryg timme.

Den söta lilla burken har jag köpt på dollarstore, tre olika storlekar för en billig peng. Fina ge-bort-burkar! Helst fyllda såklart. :)
Har även fyndat den söta grillvanten där.

På en av bilderna ser ni att jag har stöpt egna ljus som ser ut som tomtar.
Sånna finns att köpa imorgon på torget där församlingen har sin plats.
Det finns även långa vita ljus, supervackra och raka! :)
Finns inte hur mycket som helst, så först till kvarn...
(Vi startar kl. 12!)


Funderar på att utlysa en tävling igen på bloggen... Vad tycker ni?

Jag önskar Dig en glad advent!
/Lena

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-12-01 20:55:06

Åh vad du är pysslig och duktig...

Det är alltid roligt med tävlingar!!

Kram*

Postat av: fridasfunderingar.blogg.se

Publicerad 2012-12-01 21:51:02

Jag önskar jag var lite mer som du.
Fasen vad du är duktig!

Kram!

Postat av: Evelina Gustavsson

Publicerad 2012-12-02 09:55:01

Ja, tävling! Då jag vinner vill jag vinna att du kommer hem till mig och bakar. :)

Postat av: Maria Grahn

Publicerad 2012-12-03 18:41:58

Hej! Har hittat din blogg och är fast i den såklart , super härlig blogg med en massa goda recept som du delar med dig. Ska testa några recept, Tack :)

Postat av: LenaJL

Publicerad 2012-12-03 22:51:05

Välkommen hit, Maria! Kul att du lämnar avtryck! :) kram! /L

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela