lillafavoriten

Vaniljbullar & DaCapo

Publicerad 2012-09-04 20:09:41 i

Kvalitetstid med mina små.

Jag använder mig alltid av receptet på vetemjölspaketet, har provat massor av andra recept men jag tycker bäst om detta. :)

På bilden med två bullar har Alma gjort en och jag en. Ni får själv gissa vem som gjort vilken. ;)

På den andra bilden är mina måste-ha-grejer med.
Den första är min Roberts radio. Lyssnar ALLTID på DaCapo när jag bakar, för då blir jag glad. Och när man är glad blir bullarna goda. Eller vad man nu bakar. :) Det är ett bra tips från mig till Dig!

Den andra grejen är min farmors lilla sockerkanna, den har jag skrivit om tidigare vid nåt bullbak. :)

Det tredje är min kitchen aid som jag har suktat efter i flera år. Nu har jag haft den ett tag och jag har inte ångrat köpet kan jag säga. :)
Sen återstår mina färgglada slickepottar. Min svärmor tycker att jag har många. :) Några har jag köpt själv men en hel del är presenter. Angela säger att det ser ut som en bukett, så hon har gett mig ganska många bidrag i själva "buketten". <3


Så, Nu får bilderna tala.
/Lena

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-04 20:33:05

Finaste tjejerna! <3

Postat av: Linda B

Publicerad 2012-09-04 21:11:37

Åååååååh så gott det såg ut med bullar! Minns så väl när jag gick en snurra-bulle-kurs hos dig...och det gick väl så där...det kanske inte är min bästa gren :-D
Ni är så fina!
Massor med kramar till er!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-09-04 21:51:14

Fina flickor, alla tre!!

Å bullarna ser delikata ut...

Kram*

Postat av: Annika

Publicerad 2012-09-08 11:18:40

Sötisar! Mmmm goda ser dom ut:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela