lillafavoriten

Julmys.

Publicerad 2011-12-14 13:26:54 i Allmänt

Man kan inte bara baka när julen närmar sig. Jag har tagit tag i årliga julstädet, och med det kom julgranen fram. Tänkte ge ett julklappstips.
Jag har gjort julgranskulor till alla i min familj, plus deras familjer. Den ide'n fick jag för massor av år sen när jag kikade på "våra bästa år". Där hade alla sin egna fina julgranskula.
Ni får kika på min mans röda vackra, vi tjejer i familjen har frost-vita. Alla är av glas, så dem hänger högt upp i granen... :)

Kram
/Lena

Kommentarer

Postat av: Sara Nilsson

Publicerad 2011-12-14 19:01:06

Vilken bra ide!!

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-15 23:20:49

Dom är sååååå fina!!!

Jag har min frost-vita glaskula hängandes högt upp, på en hedersplats :)

Det är absolut en av dom vackraste sakerna vi har i julgranen, för den är som ett konstverk...by LenaJL :)

KRAAAAM!

Postat av: Annika.G.

Publicerad 2011-12-17 16:24:37

Så fint Lena, jag har också sett dom där kulorna i det där programmet, kanske det blir sn annan jul då man har bättre om tid.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela