lillafavoriten

15 Oktober 2011

Publicerad 2011-10-15 14:37:07 i Allmänt


Det är inte ofta jag bakar kanelbullar.
Och om jag bakar bullar så brukar det bli vaniljvarianten
som jag snurrar som snäckor.
Men idag har jag bakat Leilas kanelbullar.

Men jag vet inte...
Jag tycker alltid att alla andras bullar är godare än mina. :)
Fyllde en plåt bullar med hasselnötskräm. Mmmmm! :)



Sen ber jag om ursäkt för mazarin-receptet!
Tryckfelsnisse har varit framme och jag hoppas verkligen inte att
någon mer än Therese har behövt misslyckas!
Skärpning för min del!

Men bullarna är länkade, så dom kan ni testa... ;)

kram!
/L

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-10-15 15:17:19

Ingen fara! Jag provar göra dom igen!

Bullar är favoriten här, vanliga kanelbullar eller bullar med socker o kakao brukar de bli, ibland även med smör blandat med vanlijsocker och vanligt socker.

Mums!

Synd bara att dom tar slut så fort...

Postat av: Linda B

Publicerad 2011-10-15 19:38:16

Kanelbullar är mums!!!

Vi åt nybakade bara för några timmar sen :)

Kraaaaaaam!

Postat av: Elin

Publicerad 2011-10-16 23:25:53

Vart fick du tag på svart marsipan? Pöss

Postat av: Läna

Publicerad 2011-10-17 14:08:59

Elin: www.strosselannat.se :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela