lillafavoriten

Favoritprylar...

Publicerad 2012-01-06 12:53:49 i Allmänt

Idag har jag bakat min mammas födelsedagspresent. :)
Hon ska få lite olika bakverk. Idag har jag bakat vetebullar, och det slog mig när jag fyllde degen, att jag verkligen älskar denna söta gamla mjölkkanna som jag har ärvt efter min farmor Elsa.
Den är ungefär en decimeter hög och den är perfekt att ströa sockret med. Och faktiskt, så är det det enda jag använder den till....
Men det är mest för att jag är så rädd om den.

Har Ni några favvoprylar som Ni inte klarar Er utan? :)
/L

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-01-06 23:13:22

Svar: Alltså. Jag kan svara, men är rädd du inte kommer gilla mig längre då.



Håll i dig för nu kommer det:



Jag gillar inte rosa. Överhuvudtaget.



Är vår saga över nu?



Postat av: Läna

Publicerad 2012-01-07 12:59:45

Förmodligen inte, Frida!

De har ju just börjat! :)

Postat av: Frida

Publicerad 2012-01-07 19:52:57

Åh! Vilken lättnad!

Jag har inte kunnat sova av ruelse för ditt svar (eller så kan det spela in att jag har resfeber deluxe också).



Ha en fin lördag!



Kram finaste!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela